Podsumowanie roku 2020

 Podsumowanie roku 😀




💛PL:Rok 2020 był zadziwiający dla świata, który mocno się zmienił, niemniej jednak moje tykwy dalej są i sprawiają mi ogromnie dużo radości zwłaszcza to że mogę je ciągle dla Was robić. Dziękuję Wam, że ciągle jesteście ze mną, że doceniacie moje lampy z tykwy i pamiętacie, że są czymś więcej niż tylko lampą. Dziś dla Was przygotowałam podsumowanie lamp, które w tym roku wykonałam. 

💛ENG: 2020 was a surprising year for the whole world which I believe has changed a lot, yet my gourd lamps remain and they bring me lots of joy every single day especially because I have a possibility to make them for you. Thank you for being with me, for appreciating my art and my gourd lamps and for knowing that they  are more than lamps. Therefore, today I have prepared a summary of the year of all the lamps I created in 2020.

Komentarze