Jarmark Podkarpacki

Jarmark Podkarpacki

🌞PL: 20-21 lipca wzięłam udział w Jarmarku Podkarpackim na rynku w Rzeszowie. Było to wspaniałe wydarzenie pełne ludzi i koloru. Moje stoisko też było kolorowe 😀 z lampami w kolorach świata. Jednak nie tylko lampy można było u mnie pooglądać i zakupić, były też domki dla ptaszków, szkatułki, doniczki i magnesy - wszystko oczywiście z tykwy 😃 Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w Jarmarku - pierwszym takim w moim życiu i cieszę się, że mogłam z Wami porozmawiać twarzą w twarz oraz oczywiście było mi nieziemsko miło, że podobały Wam się moje prace. Dodaje mi to sił i cóż także i skrzydeł 😃😉
🌞ENG: On 20th-21st July I took part in Jarmark Podkarpacki (kind of festival of hand-made treasures 😀) in Rzeszow. It was a marvellous event full of people and colour. My stand was also very colourful 😃 with lamps of all the colours of the world. There were however, not only lamps but birdhouses, jewellery boxes, plat pots and magnets as well - everything of course was made from gourd. I am extremely happy that I was able to take part in such a wonderful event - my first ever, and that I could talk with you face to face. Last but definitely not least I am tremendously happy that you liked my work. It gives me strength and well ... wings 😃😉

Komentarze